Návrat Volkswagenu do starých koľají

Volkswagenu sa podarilo dosiahnuť svoj ziskový cieľ takmer o tri roky dopredu pred plánovaným termínom, čo bolo veľmi prekvapivým momentom pre automobilku. Automobilka plánovala zvýšiť zisk z predaja do roku 2020, no podarilo sa im to o čosi skôr.

klíče

Spoločnosť Volkswagen povedala, že značka jej značiek (Volkswagen) prekročila hranicu svojho cieľa už v roku 2017 o 2,5 až 3,5 percenta. Tento výsledok je pozoruhodný a veľkolepý, vzhľadom na obrovský dieslový škandál v roku 2015.
Značka Volkswagen, ktorá tvorí približne polovicu predaja zo skupiny Volkswagen Group zaznamenala v roku 2017 veľký predaj vozidiel. Generálny riaditeľ spoločnosti VW Herbert Diess uviedol, že je to vďaka novému štartu predaja vozidiel SUV v USA a taktiež Latinskej Amerike.

vw

“V zásade máme v našom obratovom programe jeden rok dopredu a to nám dáva silu a chuť vyvíjať nové a nové modely áut pre budúce generácie,“ povedal.
Spoločnosť VW už v súčasnosti pracuje na vývoji niekoľkých nových elektrických automobilov, ktoré by mali uzrieť svetlo sveta v roku 2020. Do stajne volkswagenu pribudnú v roku 2020 dve nové koncepty áut na elektrický pohon a to konkrétne SUV pod značkou ID Crozz, ktoré spája ďalšie vozidlá na novej línii ID, vrátane ID Buzz, ktorý bude novým mikrobusom spoločnosti VW.

Generálny riaditeľ Herbert Diess však vydal určité upozornenia tykajúce sa budúcnosti spoločnosti Volkswagen. Taktiež povedal, že súčasná doba je veľmi priaznivá pre vstup veľkých spoločností do automobilového sektora. Vidíme to najmä v mnohých nových investíciách z Číny a tiež západného pobrežia spojených štátov.

auto

Spoločnosť Volkswagen sa snaží nájsť a vyvíjať nové inovácie vo výrobe tak, aby sa emisný škandál z roku 2015 neopakoval a spoločnosť bola aj naďalej prosperujúcou a obľúbenou u mnohých vodičov tak ako to bolo doteraz.